Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Close
Αναζήτηση
(0)
Filters

Αποστολές και επιστροφές

Όροι Αποστολής

Εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier)

Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφοράς (courier) ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, με την οποία συνεργάζεται το κατάστημά μας, ώστε να σας παραδίδονται τα προϊόντα ασφαλώς και μέσα στο χρόνο που υποσχεθήκαμε.

Χρόνος Αποστολής

Ο χρόνος αποστολής των προϊόντων γίνεται συνήθως μεταξύ τριών ή τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας.
Οι αποστολές  πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας  η παραπάνω προθεσμία παράδοσης θα παρατείνεται όσο διαρκεί ο λόγος της καθυστέρησης.

Κόστος Αποστολής

Tα έξοδα συσκευασίας και αποστολής ανέρχεται στο ποσό των ………… €.
σταθερό κόστος 3,50€  για παραγγελίες έως και 50€ και παράδοση σε 3 εργάσιμες. Για παραγγελίες άνω των 50€ δεν θα χρεώνονται έξοδα αποστολής.

Παραστατικά τιμολόγησης

Τα προϊόντα θα συνοδεύονται από τα αντίστοιχα παραστατικά της παραγγελίας. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τύπο του παραστατικού που επιθυμεί να εκδοθεί (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο της ιστοσελίδας. Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους δίπλα από κάθε προϊόν περιλαμβάνεται το ΦΠΑ (24%).

Παραλαβή από το κατάστημα

Η παραλαβή των προϊόντων μπορεί να γίνει δωρεάν και από το κατάστημα μας στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης, επί της οδού Ελ. Βενιζέλου, αριθ. 32, τ.κ. 56123, κατόπιν ραντεβού.
Για ραντεβού παρακαλώ πολύ επικοινωνήστε στα ακόλουθα τηλέφωνα: 
Σταθερό: 2316008381
Κινητό: 6932558618 
 ή αποστείλετε email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected] .

 

Πολιτική επιστροφών

Πάντα έχετε το  δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αναιτιολόγητα, χωρίς δηλαδή να είστε υποχρεωμένοι να αναφέρετε τον λόγο που επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14)  ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία που τα παραλάβατε. 
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση. Για την διευκόλυνσή σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, που αναγράφεται παρακάτω, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό.
Είστε υποχρεωμένοι να επιστρέψετε τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοινώσατε την απόφαση σας περί υπαναχώρησης από την σύμβαση. Για να τηρήσετε την ως άνω  προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να δηλώσετε την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.
Στην περίπτωση που η επιστροφή των προϊόντων δεν πραγματοποιηθεί εντός της ως άνω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, η Vivasbag δύναται να μην την αποδεχθεί.
Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα εκτελέσουμε την επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, (πιστωτική κάρτα/iban).
Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο στην περίπτωση μείωσης της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών 
Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν να μην έχει φορεθεί – χρησιμοποιηθεί.
  • Η συσκευασία του προϊόντος να είναι άθικτη.
  • Τα καρτελάκια (εφόσον υπάρχουν) της κατασκευάστριας εταιρείας, καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε ζημία ή φθορά, τόσο το προϊόν όσο και η συσκευασία αυτού.

Για λόγους που έχουν να κάνουν καθαρά με την υγιεινή και σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ του Ν.2251/1994, δεν μπορούμε να δεχθούμε αλλαγές σε προϊόντα που έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:

  • Εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν, σουτιέν & κορμάκια.

Επίσης υπαναχώρηση και αλλαγές δεν γίνονται δεκτές στα χειροποίητα προϊόντα- αξεσουάρ (handmade).
Όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος, όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η απόδειξη αγοράς αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν.
Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.
Περαιτέρω, επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές στην περίπτωση εσφαλμένης εκτέλεσης της παραγγελίας από το e-shop, δηλαδή αποστολής λάθος προϊόντων ή προϊόντων κακής ή ελαττωματικής ποιότητας.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε ενημερώστε μας εντός 48 ωρών ώστε να πράξουμε τα δέοντα.
Σας υπενθυμίζουμε πώς:
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης
(συμπληρώστε και αποστείλετε το παρόν έντυπο στο email [email protected] μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)
- Γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση μου πώλησης των ακόλουθων αγαθών ………. με αριθ. παραγγελίας ……….
- Που παραγγέλθηκε στις …… και που παρελήφθη στις ………. .
- Όνομα καταναλωτή
- Διεύθυνση καταναλωτή
- Ημερομηνία
Παρακαλώ πολύ για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης στείλτε μας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected] ή καλέστε μας στο τηλέφωνο 2316008381 .